• Voorbereiding Eerste Heilige Communie 2021

Voorbereiding Eerste Heilige Communie 2021

Op zondag 20 september j.l. was het dan eindelijk zover:
Vijf jongens en meisjes mochten in onze parochiekerk
hun Eerste heilige Communie ontvangen!
Ondanks de vreemde datum en de beperkende maatregelen hebben we dit samen kunnen vieren in een héél mooie, sfeervolle H.Mis, en was het voor onze Communicantjes
en hun gezinnen een prachtige feestdag.

We hopen en bidden allemaal dat de Corona-pandemie gauw onder controle is, en we komend voorjaar weer een ‘normaal’ Communiefeest kunnen vieren. Maar we gaan hoe dan ook vol vertrouwen van start met een mooi Eerste Communietraject voor de kinderen die dit schooljaar in groep 4 zitten.
De catecheselessen (“Communieles”) zullen vanaf november plaatsvinden
- op de woensdagmiddag, 12.30-13.30 uur
- in de kerk van Leyenbroek.
Ook horen er enkele gezinsmissen en 2 ouderbijeenkomsten bij de voorbereiding.
De viering van de Eerste H. Communie zelf staat gepland op zondag 25 april, 11.30 uur.
… alle data en planningen uiteraard met enig voorbehoud, want we leven in onzekere tijden….

Ouders en verzorgers met een zoon en/of dochter in groep 4:
van harte uitgenodigd om hem of haar aan te melden voor het Eerste  Communietraject ’20-’21
bij:     Daniëlle Lemmens    via tel 046 – 475 8733
                het liefst vóór 1 november!
(Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging voor de ouderavond waar alle inhoudelijke en praktische zaken besproken worden.)
Vriendelijke groet en wellicht tot ziens,

Pastoor H. Broers   -    juffrouw Daniëlle Lemmens