• Start
  • MIVA kerkdeurcollecte 29 augustus 2021
logo_ck met tekst.png

MIVA kerkdeurcollecte 29 augustus 2021

Dit jaar vraagt Miva aandacht voor de meest kwetsbaren in Kenia. In een centrum voor kinderen met een handicap wordt onderwijs gegeven van basisschool tot beroepsopleiding. Kinderen leren er alles over catering, over het zorgen voor kinderen, haarv erzorging, kleding maken. Er zijn kunst- en computerlesen. Er is veel behoefte aan laptops.
De gezondheidszorg in Kajiado County bestijkt een gebied van 22.000 vierkante kilometer. De wegen zijn slecht. Maar het is juist belangrijk de mensen in de afgelegen gebieden te blijven bezoeken. Vervoer is daarom onmisbaar. Nu tijdens de corona-pandemie wordt met de auto ook eten en beschermingsmiddelen gebracht bij de mensen die veraf wonen.
Miva kan dit niet alleen. Daarom vragen we Uw steun. Op zondag 29 augustus wordt na de H.Mis aan de kerkdeur gecollecteerd. Ook op rekeningnr. NL42INGB0000002950 kunt U een gift overmaken. Hartelijk dank voor Uw bijdrage.

Afdrukken E-mail

V en H Vastgoed