Ons parochieblad

Het zal veel parochianen inmiddels opgevallen zijn, dat het parochieblad niet altijd bezorgd wordt. Dat is voor het kerkbestuur een groot probleem. Het aantal bezorgers loopt sterk terug.

Veel parochianen zorgen al tientallen jaren dat u tijdig op de hoogte wordt gesteld van de kerkdiensten in onze parochie. Daar zijn wij de bezorgers erg dankbaar voor. Wij begrijpen ook, dat er op een gegeven moment aan deze vorm  van vrijwilligerswerk wegens leeftijd een einde kan komen.

Maar jammer genoeg lukt het niet om voldoende vrijwilligers hiervoor te vinden. Daarom attenderen wij u er op dat het parochieblad op diverse plaatsen binnen de parochie kan worden opgehaald. Deze adressen zijn de kerk, de Andreaskapel aan de Leyenbroekerweg, Trefcentrum “De Landjwaer” aan de Landweringstraat 112 en Kapsalon Hair Level aan de Haagstraat 41 in Ophoven.

Ook kan informatie worden gevonden via onze website www.parochie-leyenbroek-ophoven.nl

Met deze mogelijkheden hopen wij u zodanig van dienst te zijn, dat iedereen die dat wenst, op de hoogte kan blijven van het wel en wee van onze parochie.