• Start
  • Pinksteractie week nederlandse missionaris
logo_ck met tekst.png

Pinksteractie week nederlandse missionaris

“Samenwerking brengt ons verder, laten we de wereld een beetje mooier maken.”
Naast ondersteuning van missionarissen en missionair werkers biedt WNM ook jongeren de mogelijkheid hun missie te ontdekken met een uitwisselingsproject. Jongeren willen graag “iets”  bijdragen maar weten nog niet altijd hoe ze dit vorm kunnen geven. Of willen nog niet gelijk voor een aantal jaar naar het buitenland vertrekken. In deze eerste kennismaking met de missie leren zij dat missionair werken vooral betekent verbinden, van elkaar leren en elkaar een stapje verder helpen.
WNM biedt  de jongeren die mogelijkheid. Een aantal is inmiddels voor een periode van enkele maanden weggeweest. Binnenkort komen er ook jongeren vanuit Ecuador naar Nederland.

Ook steunt WNM  missionarissen en missionair werkers in hun persoonlijk welzijn zodat ze onbezorgd een poosje naar Nederland op vakantie kunnen.
Op Pinksterzondag wordt na de mis van 11.30 uur aan de kerkdeur gecollecteerd.
Alvast hartelijk dank voor uw steun.

Parochie Christus Koning en H.Antonius van Padua
Leyenbroekerweg 107    6132 CD Sittard  tel. 4512492