• MIVA Verkeersmiddelenactie

MIVA Verkeersmiddelenactie

Op 25 augustus vindt de MIVA-collecte plaats. Helpt U dit jaar verloskundige Zelly aan een ambulance en voorkomt u zo onnodige baby- en moedersterfte? Geboortezorg is in het achterland van Zambia heel slecht bereikbaar. Een dag lopen naar de kraamkliniek om te bevallen? Voor vrouwen in het achterland is dat vaak de realiteit. De kliniek heeft namelijk geen vervoer. De afstanden zijn enorm en er zijn alleen zandwegen. Met regelmaat moeten vrouwen hun baby langs de kant van de weg ter wereld brengen. Dat zorgt voor levensbedreigende situaties. Een ambulance kan onnodige sterfte voorkomen. MIVA vraagt uw steun voor de aanschaf van de ambulance. Op 25 augustus is er een kerkdeurcollecte. Hartelijk dank voor uw bijdrage.

Parochie Christus Koning en H.Antonius van Padua
Leyenbroekerweg 107    6132 CD Sittard  tel. 4512492